Misiunii

 

 

 

Misiunea noastră eate dezvoltarea fiecăarui elev la potenţialul său maxim punând accentul pe dezvoltarea valorilor promovate prin filosofia educaţională a şcolii şi a competenţelor cheie care să-i permită inserţia socială şi învăţarea pe tot parcursul vieţii.

 

Viziunea

            Avem in vedere in  continuare concertarea eforturilor pentru ca elevii sa dobandeasca o pregatiregenerala bunã, cunostinte aprofundate in domeniile legate de viitoarea carieră, competente necesare insertiei sociale si deprinderi de muncăintelectuală pentru a putea invăta pe tot parcursul vietii. Intreaga activitate va fi organizată de asa manieră incat să se creeze in scoala un mediu educational profesionist, la standarde instructionale si morale inalte.

Profilului moral si actional al absolventului scolii noastre va fi caracterizat de un set de valori pe care ne propunem să le promovăm prin procesul de învătare si educatie.

Valori promovate :

Curajul a avea puterea de a face ceea ce este bine si de a-si urma propria constiintă.

Judecata înteleaptă – a defini si a întelege scopurile valoroase si a stabili prioritătile; a gândi prin prisma consecintelor actiunilor si a fundamenta deciziile pe întelepciunea practică.

Integritatea – a avea puterea interioară de a spune adevărul, de a actiona onest în gând si în faptă.

Bunătatea – a arăta grijă si compasiune, prietenie si generozitate fată de ceilalti.

Perseverenta – a fi consecvent si a găsi puterea de a merge mai departe în ciuda           dificultătilor, a esecurilor personale.

Respectul – a arăta consideratie fată de oameni, fată de autorităti, fată de proprietate   si, nu în ultimul rând, fată de propria persoană.

Responsabilitatea – a duce la îndeplinire cu consecventă obligatiile care revin              fiecăruia, asumarea răspunderii pentru propriile actiuni.

Autodisciplina – a avea control asupra propriilor actiuni, cuvinte, dorinte, împulsuri si a avea un comportament adecvat oricărei situatii; a da tot ce ai mai bun în orice împrejurare.

       Toate cadrele didactice au obligatia morală si profesională să îsi organizeze lectiile si activitătile extrascolare în asa fel încât să formeze elevi care să fie în stare:

-         să-si cunoască propria valoare;

-         să încerce să se autodepăsească;

-         să gândească independent;

-         să-si rezolve singuri problemele;

-         să-si planifice sarcini si să le îndeplinească;

-         să învete să se protejeze singuri.

-         să comunice în mod eficient cu ceilalti. 

        Desigur, pentru a putea să formeze aceste competente elevilor, toate cadrele didactice  din  scoala  trebuie să  facă dovada  prin activitatea de zi cu zi că le au ei însisi.